It will be ok- original


 

 

17 thoughts on “It will be ok- original

Add yours

    1. Dziękujemyy Małgosiu:) bardzo miło przeczytać:) Ja też lubię słuchać Męża, siebie raczej nie, ale lubię brzdękolić i pod noskiem mruczeć;) jak nikt nie słucha;) Wstydzę się mojego śpiewu, ale chciałam się podzielić moją drugą pioseneczką:)i ktoś musiał odśpiewać:)- padło na mnie;) no bo na kogo innego;) Buziaka ślę i cieszę się z odwiedzin, dziękuję:)

    1. 🙂 Hej Słoneczko:)dziękuję za odwiedziny:) a słowa piosenki są bardzo proste:) Mogę wysłać CI tłumaczenie:) Po polsku będzie już inaczej brzmiało- jak zuepłnie nowy utwór:) Buziaka ślę i dziękuję, że Jesteś zawsze w pobliżu:) Buziaka wiosennego ślę

  1. sowa posłuchała nad słowami pomyślała i z zachwytu skrzydłami pomachała 🙂
    Fajne słowa i wykonanie. Brawo !!!
    Pozdrawiam

    1. :)dziękuję prześlicznie:) Cieszę się, że lubisz:) A swojego wyzwania nie przerwiesz- ukulele jest nie tylko przesympatycznym instrumentem , ale również przyjacielem:)- zniesie wszystko;) Gram od Nowego Roku i jestem bardzo zadowolona. Podobie jak w przypadku gitary akustycznej- gram po prostu wysztko co mi się podoba:))) N a YouTube możesz znaleźć mnóstwo kapitalnch filmików, po których obejrzeniu zagrasz bez problemu:) Bardzo polecam kanał Adriana Miniarskiego- Naucz się grać:) https://www.youtube.com/watch?v=v2GqDw3wNcA Po pierwszym odwazyłam się grać. Jeżeli chodzi o bicia- same przyjdą:), trzymaj rytm i bądź konsekwentna:) Zanim jednak to nastąpi porozglądaj się za tutorialami ulubionych piosenek- tam już zdobedziesz inf dotyczące chwytów, bicia i zobaczysz jakie to proste. Po kilku takich lekcjach będziesz w stanie już zagrać sama znając chwyty:) Bicia dostosujesz, a potem nawet sama będziesz je sobie wymyślać:) Pozdrawiam:) i życzę fajnej przygody:) z uke:)))

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

Up ↑

