cudowne lata


O wiośnie nie napiszę, zima sprytnie  zabarykadowała jej drzwi. Za oknem nieciekawie; za to w sercu wiosna:) promienieje najwspanialszym okresem w życiu:) – dzieciństwa:)))). Wiersz napisałam kilka lat temu:). Wtedy to rymy sklejały moje myśli, teraz rym zdarza mi się  sporadycznie;). Poniższe zdjęcie przedstawia mojego najukochańszego  brata  Bartka i mnie ( małą beksę:).  Bartek jest nieoceniony, potrafi mnie rozbawić i zawsze mogę na niego liczyć, każdego doła zasypie swoim niepowtarzalnym temperamentem:) i nawet upiecze  pyszne mufinki:))
maluchy

cudowne-lata-grafika

 

 

2 thoughts on “cudowne lata

Add yours

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

